Serwis

Pełna opieka nad sprzętem biurowym

W XE zapewniamy kompleksową obsługę techniczną różnorodnych urządzeń biurowych – drukarek, kserokopiarek, a także niszczarek. Serwis oraz naprawa to nasze bardzo mocne strony, a każdorazowo usługę wykonują wyspecjalizowani technicy z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie, a do tego szybko i sprawnie. Ponadto swoim klientom dajemy możliwość samodzielnego decydowania o finalnym koszcie naprawy. W jaki sposób? W swojej ofercie posiadamy części zarówno oryginalne, jak i zamienniki. Z tego względu serwis w XE jest naprawdę opłacalny, a przy tym skuteczny. Co więcej, od wielu lat specjalizujemy się w serwisie i naprawie profesjonalnych urządzeń biurowych czołowych marek, takich jak: Ricoh, Nashuatec, Konica Minolta, Sharp, Toshiba, HP, Samsung, Brother, Canon, Lexmark, Oki, Kyocera, HSM, Rexel, Fellowes.

Usługi serwisowe w XE

Kopiarki/urządzenia wielofunkcyjne

Użytkowane przez firmy różnej wielkości z wielu dziedzin gospodarki.

Drukarki laserowe

Od najmniejszych, aż po profesjonalne modele renomowanych marek.

Kopiarki/urządzenia wielofunkcyjne

Wspomagające wykonywanie dynamicznej, codziennej pracy biurowej.

Urządzenie wielkoformatowe i plotery

Wszelkie zaawansowane urządzenia przeznaczone do zadań specjalnych.

Skanery dokumentowe

Wykorzystywane w biurach, administracji, a także urzędach publicznych.

Wsparcie IT

Na każdym etapie współpracy – od serwisu i naprawy, aż po stałą opiekę.

Jak wygląda przebieg serwisu?

1.
Zgłoś usterkę

Telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem formularza lub Whatsapp.

2.
Termin wizyty

Wspólnie ustalimy najbardziej dogodny termin przyjazdu na miejsce.

3.
Diagnoza problemu

Sprawdzimy urządzenie i zdiagnozujemy przyczynę aktualnej awarii.

4.
Wycena naprawy

Przedstawimy koszty naprawy bezpośrednio po wizycie serwisanta.

5.
Serwis urządzenia

Po akceptacji wyceny przystępujemy do naprawy urządzenia. I… już!

Skorzystaj z profesjonalnego wsparcia serwisowego IT

Serwis lub naprawa urządzenia już dobiegły końca, ale potrzebujesz jeszcze wsparcia technicznego z zakresu IT? Pomożemy również w tym! Działamy online lub stacjonarnie zawsze, gdy pojawiają się wszelkie niespodziewane problemy uniemożliwiające prawidłowe korzystanie z urządzenia. Do najczęstszych należą: ponowna instalacja w sieci wewnętrznej, integracja z komputerem, laptopem, tabletem lub smartfonem, a także bieżąca aktualizacja sterowników. Serwisowane i naprawiane przez nas urządzenia znamy naprawdę dogłębnie, dlatego zawsze możesz zgłosić się do nas po pomoc.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, mailowo, lub poprzez formularz kontaktowy, a resztą zajmiemy się sami!

Nasze certyfikaty

Scroll to Top