Strona główna » Oprogramowanie
Oprogramowanie
Ricoh Smart Integration - Pakiet Connector
Pracuj wygodnie i sprawnie, dzięki bezpośredniej integracji ze środowiskiem chmurowym! Pakiet RSI Connectors pozwala na automatyzację wielu procesów biurowych dla jeszcze większej ergonomii pracy. Połączenie wielofunkcyjnych urządzeń z najpopularniejszymi usługami chmurowymi to idealny sposób na zwiększenie efektywności w firmie. Tym sposobem również praca zdalna zyskuje nowy, lepszy wymiar, dając pracownikom możliwość realizacji różnorodnych zadań niezależnie od lokalizacji czy pory dnia. Oprogramowanie Ricoh Smart Integration w korzystnym pakiecie Connectors to innowacyjne spojrzenie na dotychczasowe rozwiązania stosowane w bieżącej pracy z dokumentami.

Funkcje i zalety:
- Łatwe i szybkie konwertowanie papierowych wersji dokumentów na cyfrowe odpowiedniki
- Możliwość przetwarzania plików z jednoczesnym zapisem w formatach pakietu MS Office
- Wygodne skanowanie bezpośrednio do i drukowanie ze standardowej aplikacji Office 365
- Zaawansowana funkcja skanowania OCR dla jeszcze precyzyjniejszej cyfryzacji dokumentów
- Niezwykle intuicyjne wysyłanie zeskanowanych dokumentów za pośrednictwem poczty Gmail
Ricoh Smart Integration - Pakiet Control +
Praca w chmurze, a jednocześnie możliwość bieżącego monitorowania plików? Takie możliwości zapewnia Pakiet Control + RSI od Ricoh. To doskonałe rozwiązanie dla firm różnej wielkości, gdzie konieczne jest połączenie możliwości chmurowych z dodatkowym monitorowaniem bieżących działań. Oprogramowanie bez problemu integruje urządzenia wielozadaniowe z chmurą, dzięki czemu znacząco ułatwia skanowanie i udostępnianie plików. Jednak dodatkową zaletą jest możliwość stałej kontroli obiegu dokumentów w firmie przez 24 godziny na dobę oraz zdalne sprawdzanie urządzeń biurowych. Zgromadzone w chmurze dokumenty jeszcze nigdy nie były tak dobrze zarządzane!

Funkcje i zalety:
- Możliwość stałej kontroli kosztów dzięki opcji raportowania prac danego urządzenia biurowego, działu, a także użytkownika
- Funkcja zdalnego zarządzania połączonymi urządzeniami w celu sprawdzenia bieżącego statusu, błędów lub stanu ogólnego
- Łatwa i przejrzysta aplikacja do samodzielnej konfiguracji urządzenia wielofunkcyjnego oraz szybkiej rejestracji użytkowników
- Doskonała ogólna funkcjonalność dla znacznie bardziej rozbudowanych środowisk pracy
Smart Device Connector
Całkowicie bezpłatna aplikacja od firmy Ricoh, która umożliwia uruchamianie funkcji drukowania, kopiowania oraz skanowania na urządzeniach MFP z poziomu urządzeń mobilnych. Do korzystania z oprogramowania wystarczy jedynie smartfon lub tablet wyposażony w moduł NFC. Dla jak najlepszej kompatybilności obsługi zrezygnowano z jakichkolwiek podziałów, dzięki czemu SDC działa sprawnie zarówno w systemie IOS, jak i Android. Co ciekawe, każde nawiązane w ten sposób połączenie jest bezpieczne, a do uruchomienia nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja sprzętu mobilnego w bezprzewodowej sieci firmowej. Ale to jeszcze nie wszystkie możliwości aplikacji Ricoh!

Funkcje i zalety:
- Darmowa aplikacja do pobrania bezpośrednio z poziomu sklepu systemowego IOS i Android
- Łatwe i szybkie połączenie przez WiFi z wybranym sprzętem wielofunkcyjnym przy użyciu dowolnego urządzenia mobilnego
- Możliwość połączenia z siecią firmową bez konieczności wcześniejszej rejestracji użytkownika
- Niezwykle intuicyjny interfejs Smart Connector umożliwia łatwe, zdalne drukowanie, skanowanie, a także zarządzanie plikami
- W aplikacji znajduje się wbudowana książka adresowa dla jeszcze szybszego udostępniania i współdzielenia dokumentów
Ricoh myPrint
To idealne oprogramowanie dla pracowników, gości i każdego, kto w łatwy sposób potrzebuje skorzystać z wielozadaniowego urządzenia od Ricoh. Ricoh myPrint ułatwia drukowanie za pośrednictwem wielu niezależnych kanałów i urządzeń – smartfon, tablet czy laptop to dopiero początek. Innowacją tego rozwiązania jest możliwość korzystania z aż czterech dowolnych sposobów połączenia! Wysyłaj polecenia bezpośrednio z przeglądarki internetowej, bezpłatnej aplikacji na urządzenia Apple i Android, poczty e-mail lub oryginalnego sterownika urządzenia wielofunkcyjnego. Ponadto dodatkowa zaleta myPrint to możliwość sprawowania kontroli nad pracą użytkowników!

Funkcje i zalety:
- Umożliwia dostęp do funkcji urządzenia drukującego z wielu niezależnych urządzeń, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych
- Łatwe zarządzanie bazą użytkowników w nowych i istniejących urządzeniach, bez konieczności aktualizowania sterowników
- Niezawodne wsparcie techniczne od doświadczonego zespołu serwisowego Ricoh w każdej sytuacji
- Możliwość szybkiej integracji z pozostałymi systemami firmy Ricoh do zarządzania kosztami
- Opcja śledzenia pracy użytkowników wraz z naliczaniem opłat za drukowanie (ograniczenie niepotrzebnych kopii)
STREAMLINE NX®
Unikalny zestaw zintegrowanych aplikacji i narzędzi, który został stworzony do zarządzania wszelkimi dokumentami z poziomu użytkowników różnego szczebla. W praktyce oznacza to jeszcze lepszą organizację pracy całego zespołu, kontrolę nad różnorodnymi procesami, a także bezpieczeństwo. Oprogramowanie łączy w sobie funkcje usprawniające obieg informacji w firmie, tworzące dodatkowe zabezpieczenia przetwarzanych dokumentów poufnych, a także możliwości bieżącego monitorowania pracy. Zatem STREAMLINE NX® to rozwiązanie, które doceni dosłownie każdy użytkownik – od pracownika przez dział IT, aż po głównego administratora. A wszystko to dla jak najlepszej ergonomii!

Funkcje i zalety:
- Wiele uniwersalnych aplikacji w jednym oprogramowaniu od światowej klasy dostawcy usług
- Uproszczenie zarządzania, monitorowania i kontroli dla administratorów IT i nie tylko
- Zwiększenie wydajności załogi dzięki wielu funkcjom ułatwiającym codzienną pracę
- Łatwe przenoszenie dokumentów do wersji cyfrowej, aby usprawnić ich obieg w firmie
- Wzmocniona ochrona danych poufnych, zgodnie z wewnętrzną polityką bezpieczeństwa
- Dostęp do monitorowania zachowań wśród użytkowników urządzenia wielofunkcyjnego
DocuWare - elektroniczny obieg dokumentów i faktur w firmie
Jeszcze wyższy poziom usprawnienia pracy z dowolnego miejsca! DocuWare łączy ze sobą wszystkie przydatne aplikacje w środowisku chmurowym, co nadaje użytkownikom niezwykle wygodny dostęp. To jednak dopiero początek możliwości tego oprogramowania. Na uwagę zasługuje nie tylko sprawna obsługa przetworzonych, elektronicznych wersji dokumentów czy zwiększony poziom bezpieczeństwa pracy. To rozwiązanie, które zostało wyposażone w zaawansowane opcje wyszukiwania, a także dodatkowy system powiadomień e-mail o nadchodzących wydarzeniach. Tak doskonałe i spójne oprogramowanie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie dominuje troska o nawet najmniejsze detale!

Funkcje i zalety:
- Przejrzyste i niezwykle intuicyjne środowisko pracy, całkowicie w zasobach chmurowych
- Łatwy, a jednocześnie dobrze zabezpieczony dostęp dla użytkowników różnego szczebla
- Szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych danych z każdego miejsca i urządzenia
- Sprawna automatyzacja stale powtarzających się zadań, dotychczas wykonywanych ręcznie
- Cyfryzacja dokumentów dla jeszcze lepszej organizacji własnej i obiegu informacji w firmie
- Zaawansowane opcje wyszukiwania plików oraz system powiadomień o wydarzeniach
PaperCut MF
Naprawdę potężne narzędzie, które zostało stworzone z myślą o usprawnieniu zarządzania drukiem na wielu płaszczyznach jednocześnie. Przejrzysty interfejs oraz łatwo dostępne funkcje umożliwiają drukowanie, śledzenie, zabezpieczenie druku, a także kopiowanie i skanowanie wraz z opcją zarządzania całymi plikami dokumentów. Ponadto obsługa programu odbywa się za pośrednictwem internetu, co pozwala na podjęcie działań z każdego miejsca na świecie. Jednak to, co najważniejsze w tym oprogramowaniu to z pewnością uniwersalność zastosowania – PaperCut MF sprawdzi się doskonale zarówno w dużych organizacjach, jak i niewielkich przedsiębiorstwach czy administracji.

Funkcje i zalety:
- Możliwość śledzenia i obsługi wszystkich dostępnych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Całkowicie zdalne dopuszczanie zadania do druku, a tym samym łatwa kontrola kosztów
- Współpraca z systemami Android, macOS, iOS oraz Windows dla jak największej wygody
- Bieżąca kontrola zużycia materiałów eksploatacyjnych wraz z opcją raportowania
- Wiele możliwości ustawień dla wydruków, a w tym różnicowanie opłat za użytkowanie
- Wsparcie dla wielu urządzeń wielozadaniowych w ramach tej samej licencji twórcy
YSoft® SafeQ®
Kompaktowe rozwiązanie o niemal nieograniczonych możliwościach zarządzania drukowaniem w przedsiębiorstwie, lecz nie tylko. Z pomocą tego oprogramowania całościowo zadbasz o wiele istotnych aspektów, które mają bezpośredni wpływ na możliwość obniżenia kosztów. Mowa tutaj m.in. o możliwości ustawienia reguł drukowania, szybkiej cyfryzacji, kompleksowym zarządzaniu skanowaniem czy kontrolą użytkowania. Ponadto YSoft® SafeQ® to doskonały sposób na zwiększenie bezpieczeństwa i usprawnienie obiegu plików. Jednak na uwagę zasługuje innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia bezproblemowe zarządzanie środowiskiem druku z dowolnego miejsca na świecie!

Funkcje i zalety:
- Print Roaming zapewnia nieprzerwaną pracę o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie
- Drukowanie na podstawie reguł umożliwia ustawienie zasad drukowania w przedsiębiorstwie
- Bezpieczeństwo dostępu do urządzeń dzięki procesowi uwierzytelniania użytkowników
- Możliwość obsługi urządzenia drukującego za pośrednictwem urządzeń mobilnych
- Opcja dokładnego raportowania o stanie urządzenia na wielu płaszczyznach jednocześnie
- Samoobsługowa metoda płacenia za wydruki, z której mogą korzystać m.in. uczelnie
- Stosunkowo niski koszt początkowy rozpoczęcia korzystania z oprogramowania YSoft® SafeQ®